Jaunais luksuss ir individuāls

Pārprodukcijas sekas ir tas, ka mode ir kļuvusi par fast food vai junk food- mēs iegādājamies nejēdzīgi daudz drēbju, kas tiek velkātas vien pāris reižu. Un tās nonāk atkritumos. Te nav nekādas sajūtas, stāsta klātbūtnes- tās ir anonīmas drēbes. Tā ir bezjēdzība!”

Modes un stila žurnāla “Pastaiga” jūlija/ augusta apvienotajā numurā lasāma mana intervija ar Štefanu Zīgelu iz Not Just a Label par to, kas šobrīd ir patiesā greznība modē.

Foto: Aiga Rēdmane

Viens komentārs

bebebe  on July 5th, 2011

wow sho nu luuk ir vajadziiba izlasiit gandriiz ik vienam… tieshi taa jaapaardomaa kas ir luksuss muusdienaas…. veikalos pat negribas iet vairs jo viss ir tik tik tik rrrr…. sales visur un dreebju paarbagaatiiba un riebjas tas viss…paldies, nevaru sagaidiit kad man piegaadaas pastaigu tagad jo iipashi ;)

[Reply]

Atstāt komentāru