Un tam nav nekāda sakara ar laika plānošanu

Pēdējas nedēļas kopš iepriekšēja ieraksta tapušas aizskrējušas pat nemanot. Diemžēl šajā ne-pozitīvajā vilnī līdzi ir līdzi parauti gan darbi, gan pienākumi. Tādēļ vērtīgi ir izmantot iespēju un paklusēt. Laiks rit tālāk…

Agnesiga_Planotajs_2013 (57 of 94)Jau dzirdējāt, ka kolēģe Agnesiga pērnajā nedēļā prezentēja nākamo, pēc kārtas trešo sevis (+komandas, protams) veidoto The Plānotāju nākamajam gadam. Tā vadmotīvs ir ceļošana, kura iedvesmos mūs biežāk aizbēgt no ikdienas un paklausīties to cilvēku stāstos, kuri ir bijuši tik drosmīgi, lai atvadītos no mājām un dotos ‘svešumā’. Vismaz uz laiku..

Agnesiga_Planotajs_2013 (20 of 94)Bet tas nav stāsts tikai par plānotāju. Internets mudž no smīkņājošām piezīmēm par to kādēļ gan kādam būtu nepieciešams šis plānotājs, kas gan tik ģeniāls utt… bet kā minēju, stāsts nemaz nav par The Plānotāju. Stāsts ir par iedvesmošanu, par to kā vienkārša (būtībā) meitene vārdā Agnese ir pati kļuvusi par zīmolu un to kādu pozitīvu piemēru viņa rāda (lielākoties jauniešiem). To, ka saviem spēkiem un neatlaidību tu vari sasniegt daudz, to, ka tev ne vizuāli, ne galvas saturā nav jālīdzinās citiem, tam, ka drīksti būt mazliet dīvaināks un tev drīkst būt citas intereses. Un ja dari lietas ar mīlestību un azartu, tas ir redzams arī apkārtējiem.

20Tā The Plānotājs ir tikai simbols, iegādāties nelielu daļiņu no zīmola, daļu no iedvesmas un laba piemēra. Un kādēļ ne? Apmeklētāju vidū desmitiem sapucējušos meiteņu, kas deg karstā vēlmē nofotogrāfēties ar Agnesi , pie autogrāfiem – noris sarunas par to, ko šī padsmitniece plāno dzīvē darīt, kas saista modē (neaizmirstam, ka mode nav tikai drēbes). Tā nav akla sekošana un fanošana (kas 30gadniekiem un vecākiem ir sveša), tas ir piemērs. Manuprāt, labs piemērs laikā, kad mēdiji ir pārpildīti ar ballīšu, alkohola un puskailu meiteņu attēliem. Laikā, kad par slavenu/atpazīstamu kļūsti ja atkailinies un uzvedies vulgāri. Šis ir patērētājkultūras auglis, kad atzīts vairs netiec dēļ sasniegumiem vai darba…

Tādēļ stāsti kā no Liepājas vecmāmiņa brauc uz Rīgu pēc The Plānotāja, kā puisim jāslēpj savas intereses (skolas izdzīvošanas nosacījums), bet Agneses blogs un vārdi iedrošināt būt tādam kā vēlies… un stāstu te ir daudz. Aizkustinoši un motivējoši.

Kāda būtu dzīve ja mēs izskatītos vienādi, vilktu vienādas drēbes, interesētu viens un viedokļi neatšķirtos? es saku, ka nonāktu strupceļā..

Kamēr suņi rej, karavāna iet tālāk…

Darba grupa

Darba grupa

Kā tika atklāts: te

Kas ir iekšlapās: te

Praktiskais info: Agnesiga The Plānotāju var iegādāties- Veikalā Paviljons Tērbatas ielā 55, t/c Domina un t/c Spice Home; galerijā Istaba, Kr. Barona ielā 31a; Innocent Cafe jeb ILLY kafejnīcā Blaumaņa ielā 34; Christmas Popup Store Kaļķu ielā 3 un Šķūņu ielā 15; veikalā Lilimill Blaumaņa ielā 15; veikalā BANG BANG Kalēju ielā 18/20
kā arī online veikalā https://www.etsy.com/shop/Whimsicalagnesiga (ar piegādi Rīgā, Latvijā un jebkur citur pasaulē)

3 komentāri

ginta_b  on December 6th, 2013

nespeeju iisti noticeet par…. smiiknaajosaam pieziimeem… kas to dara kam to vajag kapeec…. nee nu nepatiik ir ok, kaa saki ir briinishkigi, ja varam buut dazhaadi, bet tas uzbaaziigais negativisms….hmmmm varbuut viens, kaapeec cilveeki no lv izbrauc…ok ne par to…. es iisti nemaaku izprast vai man vajag sho tresho…..gribas un neesmu jaunietie, ar to sakot, agnese iedvesmo arii nu tos kam paari 30 :-)….. bet nezinu vai vajag…. pieaugot iemantojas taa burviigaa iipashiiba…saprasana ka ne visu vajag pirkt…..un tajaa pashaa laikaa…jap brends ir taads ko gribas :-) galvenais te, lai agnesiga ir iespeejas realizeet iecereeto…un lai iedvesma ik uz stuura…

[Reply]

Agnesiga Reply:

@ginta_b, paldies Tev.

[Reply]

gatons  on December 6th, 2013

Malači ir tie, kas kaut ko dara! Kritiku ir vērts uzklausīt tikai no tiem, kas arī kaut ko dara, balsis iz pūļa ir bijušas vienmēr un no tām nav bijis nekāda labuma :)

[Reply]

Atstāt komentāru